ZVIJEZDA METEORA: Da mogu, ponovila bih cijelu osnovnu školu

Eva Glavačević, učenica 8. b, po izboru svojih vršnjaka osmaša dobila je najveći broj glasova kao odlikašica u znanju, druženju i hobijama. Pristojna i draga; rekli bi nastavnici, vesela i brbljava; rekli bi njezini vršnjaci, a što ona kaže o sebi – pročitajte u Evinoj abecedi i dopunjaljci.

Evina dopunjaljka 

Ja sam Eva Glavačević.  

Plan mi je upisati Klasičnu gimnaziju ili smjer upravnog referenta u Ekonomskoj školi. 

Da se mogu vratiti u prošlost, ponovila bih cijelu osnovnu školu jer će mi jako faliti. 

Moj omiljeni predmet je Povijest jer mi ide lako.  

Moji omiljeni nastavnici su: Velimir Kljajić, legenda, obožavamo njegov humor; naša raska Marija Čalušić koja uvijek podigne atmosferu i nastavnica Julijana Jozanović koju jedinu imamo svih osam godina i zna nas sve u dušu. 

Iz škole će mi najviše nedostajati – moj razred jer smo proveli puno vremena zajedno.  

Iz škole će mi najmanje nedostajati – apsolutno ništa jer takvo što ne postoji. 

Kada odrastem, želim postati sportska novinarka. 

Volim gledati serije.  

Moj cilj do kraja ljeta je provesti što više vremena s prijateljima te steći nove prijatelje.  

Da imam sve novce ovog svijeta, prvo bih krenula na putovanje oko svijeta.  

Kada se osamostalim, prvo ću otići u Tursku, odnosno Istanbul. 

Svoje slobodno vrijeme provodim vani družeći se ili na selu s prijateljima.  

Svoje djetinjstvo najviše sam provela igrajući se na selu.  

Evina abeceda  

Amerika – san mi je posjetiti je jednog dana.

Bubi – nadimak mog brata.

Carina – mrzim čekati na granici kada idem u neku drugu državu. 

Čokolada – volim je, ali nisam prevelika obožavateljica.  

Ćaskanje – stalno ćaskam s prijateljicama na nastavi. 

Disney – ima najljepše crtiće, obožavam ih gledati. 

amija – vidjela sam džamiju kada sam bila u Sarajevu.  

Đurđica – jako lijepa biljka.  

Eva – prva žena koju je Bog stvorio.  

Odmalena uz folklor

Filmovi – sve volim gledati. 

Google -ima odgovor na svako moje pitanje.  

Hoteli – volim boraviti u lijepim hotelima na moru.  

Injekcije – ne podnosim ih.  

Jude Bellingham – najzgodniji nogometaš. 

Kiša – volim se voziti u autu dok pada kiša.  

Lovran – tamo ljetujem otkad znam za sebe.  

Ljeto – ne znam što bih bez ljeta.  

Maturalac – nezaboravna ekskurzija.  

Nošnja – oblačim je svaki put kada nastupam.  

Njemački – u osnovnoj ga nikad nisam učila, a u srednjoj školi ću morati.  

Odbojka – trenirala sam je četiri godine.  

Prijatelji – neprocjenjivo vrijedni.  

Roditelji – najviše mi znače.  

Sprite – moje najdraže piće.  

Šlag – kao mala sam ga stalno jela.  

Travanj – najdraži mjesec jer sam tada rođena. 

Utakmice – volim ih gledati s bratom i tatom.  

Visina – oduvijek se bojim visine. 

Zagrljaji – obožavam ih.  

Žvake – uvijek ih imam uz sebe.

Pripremile: Ana Žderić i Vita Blažević, 6. b

Fotografije su iz školskoga i Evinog obiteljskoga albuma

Komentiraj