ZVIJEZDA METEORA: Najdraži predmet mi je Matematika dok mi je gradivo jasno

Kad treba nešto pametno napraviti, i učenicima i nastavnicima prvi je izbor, stoga nas i ne čudi što je zasjala na prvom mjestu tijekom izbora osmaša za osobu koja je u generaciji naj u učenju, koja je svestrana, koja je druželjubiva. Predstavljamo učenicu generacije i zvijezdu Meteora – Rezu Pitlović.

Zvijezda Meteora – Reza Pitlović

DOPUNJALJKA 

Ja sam  Reza Pitlović. 

Moj hobi je gledanje filmova i sviranje gitare.

Voljela bih upisati matematičku gimnaziju. 

Najdraža društvena mreža mi je Instagram. 

Za deset godina se vidim u Saint James parku u Londonu s limunadom i nekom dobrom knjigom u ruci.

Da nisam Reza, bila bih Benjamin Poljac, prijatelj kojeg nikad ništa ne brine.

Najdraža izreka –  Ne traži kruha nad pogačom.

Životni cilj mi je putovati po svijetu i steći iskustva. 

Najveća želja mi je imati vlastitu kino dvoranu.

Vrijeme provodim odlazeći na treninge i družeći se s prijateljima.

Volim spavati poslije prve smjene u školi.

Ne volim usisavati subotom.

Najdraži predmet mi je Matematika dok mi je gradivo jasno.

Najdraži nastavnik/nastavnica  su mi nastavnica Mirna Jarić, naša biologinja i kemičarka, nastavnica Nada Golić , najbolja vjeroučiteljica i naravno veseli nastavnik Blaž Šokčević.

U školi sam napola budna, napola spavam.

U razredu me zovu kad treba prepisati zadaću prije početka sata.

Kada sam bila mala, maštala sam da postanem pjevačica, ali sam antitalent za pjevanje. 

Najbolji prijatelji su oni s kojima se upiškiš od smijeha i tuguješ do suza.

Najbolja pjesma - Nek zvone tambure, Zlatni Dukati, najbolja je u izvedbi mog tate i njegovog tamburaškog sastava.

Život ne mogu zamisliti bez mlađeg brata Đuke, moje muke. 

Vrline koje nemam, a voljela bih imati su strpljivost i bolja organiziranost.

Tip dečka koji mi se sviđa – visok, crn, dobar sa zgodnim osmijehom i, ako mama, dopusti s motorom.

Na svijetu najviše volim nedjeljni ručak s kompletnom familijom.

Biti zvijezda Meteora  je prava čast.

Reza dešifrira premetaljku

REZINA ABECEDA

Antena – do koje se volim voziti biciklom.

Božić – najdraži blagdan i vrijeme u godini.

Cicamace – najzanimljiviji cvijet.

Čokolada – moj život i moja snaga.

Ćelavo – frizura mog tate.

Dora – ima najljepše oči.

Džeparac – dobivam ga prerijetko.

Đuka – mali braco.

Engleska – najbajkovitija zemlja.

Fabijan – stariji buraz.

Gimnastika – trenirala sam je kad sam bila manja.

Hlapić – najdraži lik iz djetinjstva.

Iskrenost – vrlina koju cijenim.

Jaglac – najdraža proljetnica.

Kino – tamo idem svaki drugi vikend.

Lego friends – s njima sam se najviše igrala kad sam bila manja.

Ljeto – najzabavnije godišnje doba.

Mrkva – najdraže povrće.

Nos – imam velik što sam naslijedila od tate.

Njemački – nikad nisam učila u osnovnoj, a sad ću ga morati učiti u srednjoj školi.

Oreo – najdraži keksi.

Pamet – od Boga dana.

Reza – dobila sam ime po senilnoj prabaki.

Snijeg – volim kad ga puno napada.

Šrek – najdraži crtić.

Travanj – mjesec u kojem sam rođena.

Uno – najdraža kartaška igra.

Veliki Gatsby – knjiga koju trenutno čitam.

Zumbuli – najljepše miriše.

Žabe – kad sam bila mala, imala sam četiri žabe za kućne ljubimce koje sam nazvala po članovima svoje obitelji.

PRIPREMILA: Sara Krajtner, 7.a

Komentiraj