ZIMA U 3.B: Tadijanovićevim stopama

Stihove pjesme Stope u snijegu Dragutina Tadijanovića učenici 3.b učiteljice Snježane Sedlo prepisivali su s preinakom. Pročitajte najuspjelije i uživajte u likovnim radovima koji su nastali prošloga petka, 3. veljače 2023. godine na satu Likovne kulture.

Stope u snijegu

Jučer sam prolazila gradskim ulicama.

Svjetiljke su bijelo gorjele.

I nigdje nije bilo baš nikoga.

Padao je sitni snijeg.

Prolazila sam sinoć gradskim trgom.

Snjegovi su stope mojih stopala

posipali.

Ja volim ići snježnim ulicama, kad

gore svjetiljke i hladna svjetlost

pada na snijeg.

Danas je bio trag mojih

Stopala okrenut naopačke i nezasut.

Eva Vučinić, 3.b

Stope u snijegu

Prolazila sam sinoć gradskim ulicama.

Svjetiljke su žuto gorjele,

I nema nikoga.

Padale su zvjezdice,

Bijele pahuljice.

Prolazila sam večeras ulicama istim.

Snjegovi su moje stope posipali,

Tiho,

Prekrili.

Ja volim ići snježnim ulicama,

Kad svjetiljke plinske gore

I prehladna svjetlost pada na snijeg suh.

Jutros je bio trag mojih stopala okrenut

I nezasut.

Kako ću se kući vratiti

Nika Duspara, 3.b

Komentiraj